pondelok 19. apríla 2010

Avokádovo, hríbovo, rukolový šalát s fetou

Tento šalát som našla u Mylove a zapáčil sa mi. Len namiesto mozzarelly, ktorú som nemala, som použila syr feta. Doteraz som avokádo ešte nejedla, ale bolo už načas to vyskúšať. Pôvodne som si z avokáda plánovala urobiť guacamole, ale ten MÔJ cesnak nemusí, takže na to si ešte trošku počkám.
Z množstva, ktoré uvediem som spravila 2 malé porcie, prípadne z toho vyjde jedna veľká.

rukola
olej
4 stredne veľké šampiňóny
1 zrelé avokádo
50 g syru feta
2 čajové lyžičky horčice
1 čajová lyžička medu
balzamikový ocot
čierne korenie

Najprv som si umyla a nakrájala na plátky šampiňóny (spolu s nožičkami). Na menšej panvici som si rozohriala trošku oleja, hríby som si okorenila a opiekla. Rukolu som si umyla a rozdelila na 2 tanieriky. Avokádo som rozkrojila na polovicu, vybrala jadro a vydlabala dužinu, ktorú som nakrájala na kocky. Tak ako fetu, šampiňóny, aj avokádo som pekne naukladala na rukolu.
Z horčice a medu som si vymiešala dressing a pokvapkala som ním pripravený šalát. Na vrch som ešte dala pár kvapiek balzamikového otcu a dielo bolo dokončené. Jedli sme to len tak, ale nabudúce ho určite vyskúšam aj s bagetou alebo hriankou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...