utorok 13. apríla 2010

Mojito pena

Mojito pena je pomerne "rýchly" alkoholický dezert, ktorý má osviežujúcu chuť, ale pozor, za volant by som si nesadala :)!


4 lyžice bieleho rumu
2 lyžice práškového cukru
limetková alebo citrónová kôra
šťava z 1/2 limetky alebo citróna
200 ml šľahačky
2 detské piškóty
mäta

Biely rum som si vymiešala s práškovým cukrom, k tomu som pridala citrónovú kôru (limetky som nemala), šťavu z 1/2 citróna a nakoniec som pridala vychladenú šľahačku. Celé som to vymiešala do hustej peny a rozdelila som ju do dvoch vínových pohárov, ktoré som dala zachladiť aspoň na 2 hod. do chladničky. Pred podávaním som ešte penu dozdobila citrónovou kôrou, alebo ak máte tak použite nasekanú mätu a pridala som ešte detskú piškótu. Skôr by som ju nedávala, lebo by sa mohla rozmočiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...